Szkeptikusoknak

Az alábbiakban független szakértői vélemények olvashatók.

A cég egyik termékét az ELTE Biológiai Intézetének Genetikai Tanszéke is kipróbálta, amely szintén foglalkozik alapkutatási szinten az öregedés folyamatával. "A laboratóriumunk öregedési modelljeiben előszeretettel alkalmazunk fonalférgeket, amelyek génállományát nagyon jól ismerjük, és csupán 10-12 napig élnek. A kivonatot beletettük az állatok táptalajába, és azt tapasztaltuk, hogy a kísérletben részt vett egyedek 20-30 százalékkal tovább éltek, mint a nem kezeltek" - mondja dr. Vellai Tibor tanszékvezető.

"Ráadásul ez egy természetes, egy kínai gombából származó hatóanyag, nem pedig mesterségesen előállított kémiai vegyület. Ismerünk más természetes kivonatokat is, amelyek nagy koncentrációban képesek az öregedési folyamat gátlására. Ilyen például a piros szőlő héjában lévő resveratrol is, vagy a sárgadinnye kivonata. Amit viszont még nem ismerünk sem a kínai gomba, sem a sárgadinnye esetében, hogy a kivonat sok száz vegyülete közül melyik is pontosan az a molekula, amelyik nagyon jó hatással van az öregedési folyamat gátlására" - teszi hozzá a genetikus. /Forrás: origo.hu/

Klinikai eredmények

Egy nemrégiben Texasban, USÁ-ban végzett független laboratóriumi Nu Skin 180°® vizsgálat az 50 résztvevőnél bőrjavulást állapított meg egy, a kimutatások eredményeit rögzítő skálán.
Nyolc hét után a résztvevők 100%-a valamilyen javulást tapasztalt az általános bőrragyogás tekintetében – ez az állag, elszíneződés, barázdák és ráncok, valamint a pórusméret összetevőkre vontakozik. A résztvevők 100%-ánál tapasztalt jelentős javulás éppen olyan adat, amire pénzvisszafizetési garanciánkat alapozzuk.
Amennyiben Ön nem tapasztal változást nyolc hét elteltével, amikor a tükörbe néz, mi visszaadjuk pénzét!
A klinikai skála szerint a javulást mutató résztvevők között az egyes tulajdonságok és az általános ragyogás százalékos aránya a következő: További adatok

Business Superbrands díjat nyert a Nu Skin

A világ legjelentősebb B2B márkaértékelési díja mellett a nagyközönség is megismerheti a legkiválóbb hazai márkák sikertörténeteit.
Idén ötödik alkalommal ült össze a 14 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands védjegyet.
A Business Superbrands díj a világ legjelentősebb B2B márkaértékelési rendszere, melynek szakértői bizottságai 87 országban azonos ismérvek alapján díjazzák a vezető márkákat. A kitüntetést osztó szervezet célja, hogy a szakmán túl a nagyközönséget is megismertessék a legkiválóbb hazai márkák sikertörténeteivel. Ezzel elsősorban azt szeretnék elérni, hogy az ügyfelek is tudják, melyik márkák nyújtanak kiemelkedő teljesítményt saját szakterületükön. A Business Superbrands díj hitelességében komoly szerepet játszik, hogy a díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, vagyis a jól marketingelt, de komoly szakmai kvalitásoknak híján lévő márkák itt nem rúghatnak labdába.

Az sem mellékes, hogy a Business Superbrands díj elismerésben részesített márkák kézzel fogható előnyökre tesznek szert a piacon, hiszen ezentúl a Nu Skin is fel tudja tüntetni a díj logóját, ami a kevésbé tájékozottakat is biztosítja arról, hogy a saját területén komoly elismertségre szert tevő márkáról van szó.
„A Business Superbrands cím elnyerése nagy siker a cégünk számára, hiszen független szakmai körből kaptuk, ezzel megerősítést nyert, hogy az általunk nyújtott minőség és megbízhatóság, a Nu Skin különbség a maga nemében példamutató. Az innováció, a kivételes üzleti lehetőség, a társadalmi felelősségvállalás egyaránt képviselteti magát ebben a díjban. Az elismerés pozitív visszacsatolás, nemcsak üzleti partnereink, de fogyasztóink számára is.” – mondta Dinók Erika a Nu Skin megbízott kelet-európai értékesítési alelnöke.